3 Nisan 2011 Pazar

3 Mart 2011 de RE/MAX International Kongresinde, Las Vegas'da Yaratıcı Pazarlama Deneyimlerimi Paylaştım

3 Mart 2011 de RE/MAX International Kongresinde, Las Vegas Mandalay Bay de Avusturalya ve Hollanda Adalarından iki Broker ile yaratıcı pazarlama deneyimlerimi paylaştım.
Fotobloklar hazırladım, örnekler götürdüm. Kullandığım tekniklerin yenilikler içerdiğini, yaratıcı fikirler taşıdığını gördüm. Kendimi sınamam adına cesaret vericiydi.
Geçen yıl Amerika RE/MAX International Kongresinde konuşmak için önüme hedef koymuştum, bir ilk oldu, başardım. Bizim de söyleyeceklerimizin olduğunu, gayrimenkul sektöründe iddiamız olduğunu gördüm.
Yeni hedefim Ülke kongrelerinde konuk konuşmacı olmak. Hep Türkiye'ye Joe lar gelip konuşacak değil ya. Bizlerin de söyleyecek sözü olduğunu gördüm.
 

1 yorum:

Selma Er dedi ki...

Tebrikler..Başarılarınızın devamını dilerim.Selma ER-Remax Sahil Fenerbahçe.